Atmosféra a turbo jsou jako dvě různé bytosti… ale potřebují podobnou péči. Ať už foukáš vzduch pod tlakem nebo ho jen táhneš přes klapku, bez pořádného sání to nikdy nebude ono. Jen výměna jednoho dílu nikdy nezachrání celek – vždycky to visí na nejslabším článku.Nemá smysl dávat větší trubky, když tě škrtí sériová klapka. Základem je vědět, kde je úzké hrdlo – a to bývá často právě klapka. Takže přemýšlet logicky, ne jen optikou “větší = lepší.”Každá hrana, každý přechod se počítá. Máš tam ostrý přechod? Brousni to. Udělej z toho náběh, klidně i rukou a smirkem. Tohle nejsou velké procenta výkonu – ale nejsou to ani velké peníze. A to jsou právě ty nejlepší úpravy: nic nestojí a něco udělají.Týká se to všech částí – i plastových. I levný airbox se dá upravit tak, že v něm vzduch proudí plynuleji. A když vytáhneš mřížku na váze vzduchu (tu na hrubé nečistoty), pomůže to taky. Sice málo, ale pomůže. A když těch “málo” bude deset, auto se najednou nadechne úplně jinak.
Sací systém
Atmosféra vs Turbo
Diskuze (0)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář