Registrace

Sací systém

Sání není jen o tom, aby to “víc hvízdalo”. Je to první místo, kde motor dýchá – a když mu tam hodíš špatnej filtr, úzkej potrubí nebo nesmyslný řešení, dusíš ho hned na startu. Spousta lidí si myslí, že stačí dát sportovní filtr a hned je z toho závodní bestie. Ale realita je jiná. Správně navržený sání musí být co nejkratší, s co nejmenšími odpory a hlavně – s přívodem studenýho vzduchu. Horký vzduch z motorovýho prostoru ti výkon spíš bere.Laděný sání má za úkol motoru pomoct, ne ho jen ozdobit. Mělo by zrychlit odezvu plynu, pomoct turbu (pokud tam je) a zlepšit celkový proudění. A stejně jako u výfuku – nejde o to honit decibely, ale funkci. Zvuk je bonus, výkon je cíl. A ten přichází jen tehdy, když celý sání dává smysl jako součást motoru, ne jako tuningová hračka na efekt

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: