Vím, že to spoustě lidí přijde zbytečný. Je to přece jen závodní auto – má se z něj vyhazovat, ne zkrášlovat. Jenže na závodech potkávám káry za miliony… a interiér jak z vrakáče. A to je škoda.Myslím si, že i závodní auto má být místem, kde se řidič cítí dobře. Ne odfláknutý plechový skleník.Přístrojovka je často to poslední, co zbyde z původního interiéru – a přitom se do ní řeže, vrtá, brousí. Tak proč ji nedat důstojnou úpravu?Flock zakryje nedokonalosti, řezy, montáže. Ale hlavně – neodráží světlo do očí. A v autě bez sluneční clony s helmou to je rozdíl, který fakt poznáš. Praktický i hezký. A podle mě má i závodní auto na trochu stylu právo.Sám vím, že je to těžké. Ne vždycky se všechno povede na první dobrou. I já jsem udělal chyby – pár věcí jsem zkazil, pár jsem se učil metodou pokus–omyl. Ale čím víc se snažím dělat věci poctivě, tím víc vidím, že i drobná preciznost má cenu. Nejde o to, být nejlepší – jde o to snažit se být lepší než včera.
Interier
Diskuze (0)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář